Menu

Hoogtes

Bladkleur

Vorm

FAQ - Meest gestelde vragen

Wat is jullie telefoonnummer?
Het telefoonnummer van Veluwebomen.nl is een mobiel nummer waar wij altijd op bereikbaar zijn (+31)06-10917601. Op de contactpagina vindt u de overige contactinformatie van Veluwebomen.nl.

Kunt u mij tuin(ier)advies geven?
Wij beantwoorden graag uw vragen omtrent bomen, heester of andere beplanting. Heeft u hulp nodig neem dan contact met ons op voor een afspraak. U kunt dan op afspraak naar de kwekerij komen of wij komen naar u toe. U kunt dan met behulp van onze kennis een juiste keuze maken. U kunt  ook al uw vragen mailen naar info@Veluwebomen.nl of bellen naar  (+31)06-10917601.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en verzonden. Heeft u nog geen afspraak neem dan contact met ons op.

Leveren jullie ook bomen en heesters buiten Nederland?
In principe niet, dit i.v.m. de hoge transportkosten. Echter indien u het wenst is dit mogelijk.

Leveren jullie ook bomen en heesters  aan bedrijven (resellers) en instellingen 
Ja wij leveren ook aan bedrijven (resellers) en instellingen. Ons advies is om via het contact formulier een offerte aan te vragen. Dit i.v.m. kortingen die wij u kunnen verlenen op grote bestellingen.

Ik wil heel veel bestellen kan ik een offerte aanvragen? 
Het is zelfs heel verstandig van u om bij grote aantallen een offerte aan te vragen. Dit zal u ongetwijfeld in de kosten schelen.

Ik wil graag mijn bestelling of betaling per telefoon doen, kan dat?
Jazeker! Stuur ons een email met uw telefoonnummer dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.

Ik wil een bestelling laten bezorgen op een adres dat verschilt van het factuuradres. Is dat mogelijk?
Natuurlijk. Stuur ons een bericht met uw bestelnummer en het bezorgadres dan zorgen wij ervoor dat de bestelling op het juiste adres word afgeleverd.

Hoeveel bedragen de kosten voor bezorging?
Bekijk de pagina bezorgkosten voor meer informatie over de verzending.

Ik heb zojuist besteld met als betalingsmethode vooruitbetalen maar ik heb een foutje gemaakt in de betalings-/bestelling gegevens. Kan ik alsnog met Paypal of per telefoon bestellen/betalen?
Ja, u kunt de betalingsmethode wijzigen na het afronden van een bestelling. Stuur ons een email met het bestelnummer en uw voorkeur voor de betalingsmethode dan nemen wij contact met u op.